Ladbrokes: Θα εστιάσουμε στο διαδίκτυο

Ladbrokes: Θα εστιάσουμε στο διαδίκτυοΗ Ladbrokes πρέπει να ρίξει το βάρος της στο διαδίκτυο, είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Kristof Fahy, στη πρώτη του συνέντευξη μετά την επιστροφή του στη Ladbrokes τον Ιανουάριο.

“Είναι απλό, πρέπει να επενδύσουμε. Αν θέλουμε να είμαστε το νούμερο ένα, η επένδυση στο μάρκετινγκ είναι κρίσιμη. Δε πρόκειται να φερθούμε ντροπαλά. Έχουμε ήδη τα κανάλια αλλά θα πρέπει να κάνουμε πολλά περισσότερα στο συγκεκριμένο θέμα. Έχουμε τη κληρονομία, έχουμε το καλύτερο brand name στην αγορά, αλλά στο διαδίκτυο έχουμε μείνει λίγο πίσω” είπε ο Kristof Fahy.

Η τοποθέτηση του Fahy στη θέση του διευθυντή μάρκετινγκ τον περασμένα Ιανουάριο, είναι μία από τις αρκετές εσωτερικές αλλαγές που έγιναν στην εταιρεία πρόσφατα.

Η Ladbrokes πρόκειται να συγχωνευθεί με την Coral και το μόνο που μένει για να συμβεί είναι η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού (Competition and Markets Authority).

Σχετικά με τη συγχώνευση των δύο εταιρειών, ο Fahy είπε: “Αυτήν τη στιγμή η προσοχή μου είναι στη Ladbrokes, παρά στη Ladbrokes Coral. Δε θέλω να προδικάσω το αποτέλεσμα του ελέγχου της επιτροπής ανταγωνισμού. Ωστόσο φαντάζομαι πως θα είναι αρκετά χαρούμενοι που θα δουλεύουν με δύο κορυφαία brand name συγχωνευμένα σε μία εταιρεία. Θεωρώ πως μία τέτοια συγχώνευση μόνο φόβο μπορεί να προκαλεί στους ανταγωνιστές μας.”

Χρειαζόμαστε ένα τμήμα μάρκετινγκ που να ηγείται. Έχουμε περιορισμένους πόρους και θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι στρέφονται στις σωστές κατευθύνσεις ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα αποκομίσουμε τα μέγιστα τις ευκαιρίες που προκύπτουν από τη συγχώνευση.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments