Το φαινόμενο «Pay to Win» που αντιμετωπίζουν οι gamers, ήρθε για να μείνει

Το φαινόμενο "Pay to Win" που αντιμετωπίζουν οι gamers, ήρθε για να μείνει

Μια νέα έκθεση της Juniper Research δείχνει ότι οι δαπάνες των καταναλωτών για loot boxes και skins betting θα αυξηθούν κατά 60% – στα 50 δισ. δολάρια ετησίως έως το 2022, εκ των οποίων τουλάχιστον τα $48 δισ. θα προέρχονται αποκλειστικά από loot boxes.

Παρά τις αντιδράσεις από την κοινότητα gaming για τα loot boxes και τις μικρο-συναλλαγές σε παιχνίδια κονσόλας υψηλών προδιαγραφών όπως το Star Wars Battlefront II και παρά τις ερωτήσεις που υποβλήθηκαν στο Κογκρέσο για το κατά πόσον τα loot boxes αποτελούν τζόγο, το μοντέλο «pay to win» ήρθε για να μείνει.

Τα loot boxes είναι in-game πακέτα που προσφέρουν στους παίκτες τυχαία δώρα – βραβεία, ή skills κτλ. Μερικές φορές προσφέρονται δωρεάν ως έπαθλα για ολοκλήρωση αποστολής, ωστόσο τις περισσότερες φορές πωλούνται για πραγματικά χρήματα. Για αυτό και μιλάμε για «pay to win» μοντέλο. Ο παίκτης πληρώνει και βελτιώνει άμεσα πχ τον παίκτη του αποκτώντας πλεονέκτημα απέναντι στους παίκτες που δεν έχουν χρήματα.

Loot Boxes

Αν και δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από την εμφάνιση των loot boxes σε βίντεο παιχνίδια – που οι καταναλωτές έχουν ήδη πληρώσει για περισσότερα από €50, η Juniper Research αναφέρει ότι η χρήση τους στον χώρο των παιχνιδιών θα συνεχίσει να αυξάνεται, παρά την αυξανόμενη ρυθμιστική ανησυχία σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι επικριτές τους θεωρούν πως έχουν εθιστικές ιδιότητες καθώς το στοιχείο της τύχης οδηγεί σε συγκρίσεις με τα τυχερά παιχνίδια.΄

Τι είναι τα Skins

Και το λεγόμενο «skins gambling» αντιμετωπίζει παρόμοιες αντιδράσεις με αυτές των loot boxes. Skins ονομάζονται τα αντικείμενα που μπορεί να αγοράσει ο παίκτης με πραγματικά χρήματα. Ας πούμε όπλα για το Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).

Ο όρος skins χρησιμοποιείται για οποιοδήποτε εικονικό αντικείμενο έχει πραγματική αξία σε χρήματα, μπορεί να πουληθεί / ανταλλαχθεί ή και να μεταφερθεί σε ιστότοπο τρίτου για χρήση σε συνδυασμό με τυχερά παιχνίδια.

Μόνο το 2016 είχαν γίνει δύο μηνύσεις με αναφορές για προώθηση τυχερών παιχνιδιών σε ανηλίκους.

avatar
  Subscribe  
Ειδοποίηση για