Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τα online casino σε 4 τομείς για πάντα!

Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τα online casino σε 5 τομείς για πάντα!

Στην επόμενη δεκαετία ή και λιγότερο, η σχέση μας με την τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει δραματικά. Προς το παρόν, ουσιαστικά κάθε βιομηχανία προσπαθεί να καταλάβει πώς να εφαρμόσει καλύτερα τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και στην τεχνολογία ανάλυσης δεδομένων.

Φυσικά η βιομηχανία διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς τα πλεονεκτήματα που μπορεί να απολαύσει είναι πραγματικά συναρπαστικά.

Παρακάτω θα δούμε τέσσερις τομείς που σίγουρα θα εφαρμοστούν τα επιτεύγματα της τεχνητής νοημοσύνης.

1. Χρησιμοποιώντας έξυπνα τα έξυπνα δεδομένα

Χρησιμοποιώντας έξυπνα τα έξυπνα δεδομένα
Εδώ και κάποια χρόνια τα online casinos αναλύουν τη συμπεριφορά των πελατών τους. Όπως στο παρελθόν τα επίγεια καζίνο ανέλυαν τους παίκτες τους και έκαναν τις απαραίτητες αλλαγές στις αίθουσες τους ώστε να κρατάν το ενδιαφέρων των παικτών τους, έτσι συμβαίνει πλέον και με τα διαδικτυακά καζίνο.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, τα online casino μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τις ανάγκες των παικτών τους και να κατανοήσουν καλύτερα τι τους ωθεί να παίζουν, να αποχωρούν ή να αλλάζουν παιχνίδι.

Το τι κάνουν οι εταιρείες με τα δεδομένα που συλλέγουν ποικίλλει. Κάποιες θέλουν να εντοπίσουν ποια στοιχεία καθιστούν ορισμένα παιχνίδια δημοφιλέστερα από άλλα, ενώ άλλες απλώς ενδιαφέρονται να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

Γενικότερα, η εξεύρεση τρόπου εφαρμογής αυτής της αφθονίας δεδομένων που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί ακόμη πρόκληση.

2. Βελτίωση του παιχνιδιού των υπολογιστών

Βελτίωση του παιχνιδιού των υπολογιστών
Ιστορίες όπου οι υπολογιστές κατάφεραν να κερδίσουν ανθρώπους σε σύνθετα παιχνίδια όπως το σκάκι, το GO, και το League of Legends είναι ήδη γνωστές. Έτσι, ήταν απλώς θέμα χρόνου μέχρι κάποιος να «μάθει» σε έναν υπολογιστή να παίζει πόκερ. Βασικά όχι απλά να παίζει, αλλά να είναι και πολύ δύσκολος αντίπαλος.

Στις αρχές του 2017 διοργανώθηκε ένα εικοσαήμερο τουρνουά πόκερ με τίτλο «Εγκέφαλοι vs Τεχνητή Νοημοσύνη».

Στο τουρνουά συμμετείχαν τέσσερις επαγγελματίες παίκτες πόκερ (Jason Les, Jimmy Chou, Daniel McAulay, και Dong Kim) και ο Libratus, ένας υπολογιστής.

Μετά από 120,000 παρτίδες, ο Libratus είχε τις περισσότερες μάρκες, περίπου $1,766,250.

Το αποτέλεσμα του τουρνουά οδήγησε τον κατασκευαστή του Libratus, Tuomas Sandholm, να δηλώσει πως η τεχνητή νοημοσύνη πλέον έχει ξεπεράσει τον άνθρωπο όσον αφορά στις αποφάσεις με ελλειπή δεδομένα.

Βέβαια, κανείς δεν παίζει πόκερ διαδικτυακά εναντίων υπολογιστών, ειδικά με βάση τα παραπάνω αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να λάβει υπόψη τόσο τις μαθηματικές πιθανότητες όσο και τη συμπεριφορά του αντιπάλου της, θα μπορούσε να αυξήσει το πλεονέκτημα των καζίνο σε άλλα παιχνίδια.

Εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία εφαρμοστεί στην δημιουργία αποδόσεων στοιχημάτων, τότε θα μπορούσε να επιτευχθεί με μεγαλύτερη συνέπεια το 50/50. Έτσι, θα αλλάξει μια για πάντα το διαδικτυακό στοίχημα καθώς οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να βρουν λάθος εκτιμήσεις στις αποδόσεις και να το εκμεταλλευτούν.

3. Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Είτε πρόκειται για εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω chat, όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση να χρειαζόμαστε υποστήριξη και αυτή να γίνεται από αντιπρόσωπο που δεν είναι άνθρωπος. Ευτυχώς, η τεχνητή νοημοσύνη θα βγάλει εκτός δουλειάς αυτούς τους «κωμικούς» υπολογιστές-bots που μόνο να σε εκνευρίσουν μπορούν.

Πλέον, οι υπολογιστές που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη θα αναλύουν τις συνήθειες παιχνιδιού ενός πελάτη και θα παρέχουν πιο προσωποποιημένη υποστήριξη.

Αν ακόμη και έτσι ο πελάτης χρειάζεται να μιλήσει με έναν πραγματικό άνθρωπο, τότε τουλάχιστον ο άνθρωπος θα έχει πολλά δεδομένα μπροστά του οπότε και θα είναι ευκολότερη η υποστήριξη.

Σύμφωνα με μια τελευταία έρευνα της Oracle, το 78% των εταιρειών λένε πως μέχρι το 2020 θα έχουν ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη και την εικονική πραγματικότητα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Οπότε, με βάση τα παραπάνω, μπορείτε να αναμένεται με βεβαιότητα πως τα επόμενα χρόνια η υποστήριξη που θα λαμβάνετε από τα online casino θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένη.

4. Αποτροπή εθισμού των παικτών

4. Αποτροπή εθισμού των παικτών
Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να εφαρμοστεί για πολύ πιο σημαντικούς σκοπούς από την απλή αύξηση των κερδών των καζίνο.

Σε ένα πρόσφατο φόρουμ, η Kindred Group συζήτησε το πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να ανιχνεύσει έγκαιρα τα προειδοποιητικά σημάδια του εθισμού του παίκτη.

Η Kindred συνεργάζεται με το City University of London και με την BetBuddy. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους είναι το PS-EDS (Player Safety Early Detection System).

Ιδανικά, αυτή η τεχνολογία συγκεντρώνει πληροφορίες σχετικά το πόσο χρόνο ξοδεύουν οι παίκτες στο παιχνίδι, τι καταθέσεις κάνουν και πόσο συχνά, ποια παιχνίδια παίζουν και πότε, και τέλος τι μεγέθους είναι τα πονταρίσματα τους. Το PS-EDS στη συνέχεια αναλύει τα δεδομένα για να ανιχνεύει κακές συνήθειες των παικτών, πριν αυτές εξελιχθούν σε εξάρτηση του παίκτη.

Λαμβάνοντας υπόψη όλους αυτούς τους παράγοντες, οι δημιουργοί της τεχνολογίας ισχυρίζονται ότι μπορούν να προβλέψουν τον εθισμό για οποιοδήποτε άτομο με ακρίβεια 87%.

Σχόλια

avatar
  Subscribe  
Ειδοποίηση για