Πρόστιμο μαμούθ στην ΒΕΤ365 για ‘free bet’ προσφορά της

Πρόστιμο μαμούθ στην ΒΕΤ365 για 'free bet' προσφορά τηςΤο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Αυστραλίας επέβαλλε πρόστιμο €1.8 εκατομμύρια στην ΒΕΤ365 για παραπλανητική διαφήμιση που αφορούσε προσφορά ‘free bet’.

Σύμφωνα με το δικαστήριο, η bet365 εξαπάτησε πολίτες της Αυστραλίας με παραπλανητική προσφορά της που υποτίθεται προσέφερε ‘$200 free bet σε νέους πελάτες’, από τον Μάρτιο του 2013 έως τον Ιανουάριο του 2014.

Το Δικαστήριο απεφάνθει ότι η Bet365 παρέλειψε να προσθέσει τους όρους της προσφοράς σε σημείο που θα το έβλεπαν σίγουρα οι παίκτες. Επί της ουσίας, η προσφορά αφορούσε σε μπόνους 1ης κατάθεσης και όχι σε free bet. Έτσι, οι παίκτες έπρεπε πρώτα να παίξουν $200 δικά τους και στη συνέχεια να λάβουν ισόποσο free bet από την εταιρεία.

Ο Rod Sims, πρόεδρος της Επιτροπής Καταναλωτών που κατέθεσε την μηνυτήρια αναφορά, δήλωσε πως το πρόστιμο θα στείλει το μήνυμα και στις υπόλοιπες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών που δραστηριοποιούνται στην χώρα και χρησιμοποιούν παρόμοιες παραπλανητικές τακτικές.

“Αυτές οι κυρώσεις χρησιμεύουν ως προειδοποίηση προς όλες τις εταιρείες που διαφημίζουν αντίστοιχες ‘free’ προσφορές, χωρίς να εμφανίζουν τους σημαντικούς όρους και προϋποθέσεις που διέπουν τις προσφορές. Η Bet365 το έκανε με τον χειρότερο τρόπο και για αυτό τιμωρήθηκε. Πλέον, επικοινωνούμε με όλες τις εταιρείες και τους λέμε ξεκάθαρα: δεν είναι αποδεκτό αυτό που κάνετε.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια αναδυόμενη βιομηχανία, όπως η αγορά online τυχερών παιχνιδιών, που στοχεύει με διαφημίσεις της ανθρώπους που δεν έχουν ξανά ασχοληθεί με υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών.”

Η προσφορά της bet365 περιελάμβανε επιπλέον όρους και προϋποθέσεις, όπως το τζιράρισμα της κατάθεσης και του bonus τρεις φορές μέσα σε 90 μέρες, αλλά και αναγκαστικά στοιχήματα υψηλού ρίσκου.

Επιπλέον, η εταιρεία διατάχθηκε να επικοινωνήσει τους σωστούς όρους σε όσους πελάτες χρησιμοποίησαν την προσφορά της.

Από την μεριά της, η Bet365, δήλωσε στο δικαστήριο πως το όλο θέμα προέκυψε λόγω ενός ακούσιου σφάλματος του λογισμικού της, ενώ ζήτησε συγνώμη από τους πελάτες της που λόγω αυτού του προβλήματος δεν ενημερώθηκαν σωστά για την προσφορά της.

Τέλος, πρόσθεσε πως εισήγαγε αυστηρότερες διαδικασίες συμμόρφωσης και ελέγχου καθώς και βελτίωση της κατάρτισης του προσωπικού της για την πρόληψη παρόμοιων θεμάτων.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments